Inici > Política de donacions

POLÍTICA DE DONACIONS

La Fundació Rafa Nadal podrà sol·licitar informació personal dels seus donants a través del seu lloc web per afectes administratius. Per tant, la utilització de la nostra pàgina web per enviar un donatiu suposa que vostè ha llegit i ha acceptat la nostra política de donatius i privacitat.

A través del nostre portal es pot efectuar dos tipus de donatius: donatius puntuals i donatius periòdics (i aquests, amb periodicitat mensual, trimestral i anual). Els donatius puntuals podran efectuar-se a través de TPV i a través de transferència bancària.

S’estableix un donatiu mínim de 10 euros.

Conforme a la legislació vigent en matèria de blanqueig de capitals, els donatius de quantitats a partir de 100 euros impliquen l’obligació de que el donant ens remeti còpia del seu DNI.

Compte bancari per donatius mitjançant transferència:
IBAN: ES11 0081 7065 4400 0146 7748
BIC: BSABESBB

No s’accepten cancel·lacions ni devolucions de donatius puntuals. Pel que respecte als donatius periòdics, s’acceptarà la cancel·lació sempre i quant la mateixa es comuniqui amb la següent antelació:
   - Pels donatius mensuals: 15 dies
   - Pels donatius trimestrals: 1 mes
   - Pels donatius anuals: 3 mesos

Per cancel·lar un donatiu periòdic, es necessari que es comuniqui amb nosaltres a través del correu electrònic info@fundacionrafanadal.org amb l’antelació abans ressenyada i especificant en l’assumpte "CANCEL·LACIÓ DONATIU PERIÒDIC"

La nostra plataforma virtual ens permet acceptar donatius provinents de tot el món.

Un cop processat el seu donatiu, rebrà un mail indicant que la Fundació Rafa Nadal ha rebut el formulari de col·laboració. Si requereix un rebut físic de la donació per motius fiscals, si us plau contacti’ns i amb molt de gust li facilitarem el corresponent certificat. Li recordem que tots els donatius fets a la Fundació Rafa Nadal per un donant resident fiscal a Espanya, gaudeixen d’una desgravació fiscal en l’impost de la renta de les persones físiques (si el donant és persona física) o en l’impost sobre societats (si el donant és una persona jurídica). En el cas de donatius del exterior, el tractament fiscal queda relegat a les lleis de cada país. Té més informació sobre les deduccions fiscals a peu del formulari del donatiu.

Pot visitar el nostre avís legal per a informació relativa al tractament de les dades subministrades pels donants. Aquesta informació serà utilitzada únicament per la Fundació Rafa Nadal pels efectes de comptabilitat. La mateixa no podrà ser utilitzada per a altres finalitats.

Per qualsevol pregunta addicional sobre les nostres Polítiques de Donatius i Privacitat, si us plau contacti’ns.