Inici > Política de privacitat

POLÍTICA DE PRIVACITAT

POLÍTICA DE RECOLLIDA I TRACTAMENT DE DADES PERSONALS:

Mitjançant aquest avís, s’informa els usuaris del portal www.fundacionrafanadal.com de la política de recollida i tractament de dades de caràcter personal, amb l’objectiu que puguin decidir si volen facilitar les dades personals que se’ls sol·licitin a través d’algun dels canals del portal. Aquesta política es podrà modificar com a conseqüència de canvis normatius. En aquest supòsit, s’introduiran els canvis en aquest apartat al més aviat possible.

Alguns canals del portal poden contenir previsions específiques en matèria de protecció de dades de caràcter personal, previsions que, si escau, s’establiran al peu dels formularis de recollida de dades per advertir-ne l’usuari i perquè pugui prestar un consentiment lliure, inequívoc i informat a la recollida i el tractament de les seves dades. Si s’estableix una “llegenda” en un formulari, prevaldrà sobre aquestes condicions generals.

Llevat que s’indiqui el contrari, les respostes a les preguntes sobre dades personals dels formularis són voluntàries, i la falta de resposta no implica un perjudici per a l’usuari. Tanmateix, hi ha casos en què algunes dades són necessàries per gestionar el servei i/o la sol·licitud de l’usuari. Així doncs, el fet de no facilitar les dades necessàries podria implicar que no es pogués atendre la sol·licitud. Als formularis de recollida de dades s’indicarà amb un asterisc (*) els camps obligatoris per accedir al canal/sol·licitud.

Les dades recollides a través del portal seran objecte de tractament i es recolliran en un fitxer automatitzat del qual és titular la Fundació Rafa Nadal, entitat domiciliada a Barcelona, Avda. Diagonal 618, 5º A, CIF G-57533473, amb la finalitat pròpia de cada formulari. D’acord amb la normativa aplicable, aquest fitxer es troba degudament inscrit al Registre de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. L’enviament per part de l’usuari de les dades implica l’acceptació d’aquesta política i, en concret, el consentiment exprés i inequívoc per al tractament de les dades amb la finalitat abans esmentada.

Si l’usuari facilita lliurement l’adreça de correu electrònic, autoritza expressament la Fundació Rafa Nadal a remetre-li per aquesta via la informació sol·licitada.

D’acord amb la Llei Orgànica 15/99, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, l’usuari pot exercir els drets d’oposició, accés, rectificació i cancel·lació de dades dirigint-se per escrit a l’adreça següent: Fundació Rafa Nadal, Avda. Diagonal 618, 5º A, 08021 Barcelona, CIF G-57533473. També pot enviar un missatge electrònic a l’adreça següent: info@fundacionrafanadal.com

Així mateix, i d’acord amb la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del comerç electrònic, l’usuari pot revocar en qualsevol moment el consentiment prestat per a la recepció de comunicacions comercials per via electrònica dirigint-se a l’adreça electrònica info@fudacionrafanadal.com i indicant “NO VULL REBRE INFORMACIÓ PER CORREU ELECTRÒNIC”.