Inici > Projectes > Centre Educatiu Anantapur
Alumna del centre Educatiu Anantapur

CENTRE EDUCATIU ANANTAPUR

Aquest projecte humanitari neix de la col·laboració entre la Fundació Rafa Nadal i la Fundació Vicente Ferrer i la nostra aliança va permetre la construcció i manteniment d’una escola d’educació integral i un centre d’entrenament i pràctica de tenis amb cinc pistes on els nens poden jugar, aprendre o entrenar. La totalitat de les pistes han estat il·luminades amb l'objectiu que aquestes puguin ser utilitzades evitant les hores de més sol i, en conseqüència, les altes temperatures.

L’activitat al centre es va iniciar el 2010 i des de llavors oferim oportunitats per un futur millor a 210 nenes i nens del districte d’Anantapur., el més gran dels 22 districtes de l’estat d’Andhra Pradesh a la India i considerada una de les zones amb més pobresa del país. La Fundació Vicente Ferrer porta més de 40 anys duent a terme una important tasca de desenvolupament integral a la zona i constitueix un suport excel•lent per a les activitats d’esport que impulsem.