Inici > Projectes > Centre Educatiu Anantapur > Els protagonistes

Sr. Francis Xavier Eli

Director del Sector Cultural i d’Esports de RDT- Fundació Vicente Ferrer

"Una oportunitat única"

L’objectiu principal del programa és el de proporcionar als nens i nenes, dels sectors més desafavorits del districte d’Anantapur, una formació de qualitat en tennis i en les matèries acadèmiques d’especial importància, com anglès i informàtica. La pràctica d’aquest esport i la formació acadèmica contribueixen a millorar la seva autoestima i la seva identitat en l’entorn familiar i en la societat.

Llegir més
Comparteix:    Comparteix en Twitter Comparteix en Facebook
El projecte permet als alumnes desenvolupar una personalitat integrada

K. Vamsi Krishna

Alumne de 11 anys

"Entreno i assisteixo a classes d’anglès i d’informàtica"

Sóc originari d’Anantapur i des de fa 8 mesos vaig amb regularitat a l’escola i centre d’entrenament de tenis, on entreno i assisteixo a classes d’anglès i informàtica.

Tot i així, com que no tenim bons mitjans de transport, no puc assistir-hi diàriament. Els entrenadors i els professors són molt bons i sempre estan atents per que rebem una nutrició saludable al matí. A més a més, els diumenges participo en els partits de lliga i gràcies als entrenaments estic millorant les meves habilitats.

Espero que pugui ser seleccionat aviat per a participar en tornejos. Estic molt agraït de tenir l’oportunitat d’assistir a l’escola i centre d’entrenament de tenis d’Anantapur.

Classe d'anglès en el Centre Educatiu Anantapur

Bhaskhara Charya

Entrenador de tennis

"Som molt afortunats de tenir aquest centre de tennis"

No tothom es pot permetre el luxe de jugar a tennis ja que és molt costós. Però gràcies a la Fundació Rafa Nadal ara tenim accés a aquest esport de forma gratuïta a l'escola i al centre d'entrenament d'Anantapur.

Considero que som molt afortunats de tenir aquest centre de tennis. En general, moltes persones somien en convertir-se en bons jugadors de tennis i ara algunes estan en condicions d'aconseguir el seu somni. Tots els nens i nenes, així com els seus pares, estan molt contents de tenir aquest centre aquí. Els nens i nenes també estan millorant molt en el joc. Recentment alguns d'ells han tingut una participació destacada en el torneig estatal de tennis.

Una nena de la nostra acadèmia va guanyar el primer lloc. Personalment estic molt content i orgullós de treballar al centre d'entrenament de tennis d'Anantapur i agraeixo de tot cor a la Fundació Rafa Nadal i a la Fundació Vicente Ferrer per donar-me l'oportunitat de treballar aquí.

Nens entrenant en les pistes de tennis del Centre Anantapur