Inici > Projectes > Més que Tennis > El projecte
Nens i joves en les Jornades Més que Tennis

MÉS QUE TENNIS

Nascut el 2010 gràcies a la col·laboració entre la Fundació Rafa Nadal i Special Olympics Espanya, el projecte Més que Tennis promou no només la pràctica d'aquest esport entre joves amb discapacitat intel·lectual, sinó que a més és una excel·lent forma d'integració social i desenvolupament personal, convertint-se així en un motiu d'unió entre ells i de gran satisfacció. Aquest programa permet també la millora de la destresa i coordinació d'aquests esportistes i fomenta la transmissió de valors, com l'esforç i la superació.

El projecte

Més que Tennis ha anat creixent any rere any, generant en els beneficiaris notables millores tant en aspectes físics com psíquics. Actualment atent a més de 190 joves en un total de 18 escoles repartides per gran part del territori espanyol: Sevilla, Màlaga, Granada, Écija, Saragossa, la Corunya, Villagarcia d’Arosa, Manacor, Palma de Mallorca(2), Burgos, Valladolid, Cartagena, Caravaca, Múrcia i Madrid(3).

Aquest projecte proporciona als beneficiaris entrenament continuat de tenis, així com la possibilitat de participar en competicions esportives i clínics de promoció. La participació en esdeveniments com la Trobada Nacional Més que Tennis o el Campionat Europeu de Tenis, és pels joves una excel·lent oportunitat d’avançar i millorar tant aspectes social com de desenvolupament personal, convertint-se així em un motiu d’unió i una gran satisfacció, tant per a ells com pels seus familiars.

Objectiu

Mitjançant la pràctica esportiva, Més que Tennis té per objectiu potenciar la integració a la societat en condicions d’igualtat dels joves amb discapacitat intel·lectual; millora dels aspectes físics, de coordinació, psíquics, emocionals i social; transmissió de valors com l’esforç, el companyerisme i la superació personal, i reforçar la cohesió i satisfacció de l’entorn familiar.

El programa permet que aquests joves millorin la seva autoestima i es preparin per portar una vida autònoma, sent capaços de prendre decisions personals i adquirint uns hàbits per posar en pràctica en el seu dia a dia.

Beneficiaris

Els beneficiaris d’aquest programa són tants els esportistes que ja pertanyien a Special Olympics Espanya, com nens i joves amb discapacitat intel·lectual de tot el territori espanyol.

Veure vídeo del projecte Veure vídeo del projecte Més que Tennis
Mapa d'Espanya amb els tornejos Mes que Tennis
Rafa Nadal juga amb els joves de Special Olympics
Rafa a les Jornades de Tenis