Centre Fundació Rafa Nadal, educació i esport

Els protagonistes

Carlos Jaramago

Psicòleg

"Tinc un sentiment de realització personal, de gratitud i de felicitat en poder formar part d'un projecte com aquest"

Quina ha estat la teva experiència personal i professional que t'ha portat fins a aquí?
Abans de venir a Mallorca, treballava amb nens amb Trastorn de l'Espectre Autista a Barcelona. Va ser una experiència molt bona en la qual vaig estar més de 2 anys, però volia un canvi. Així que, amb la meva parella, vam decidir venir a aquesta estupenda illa i buscar un futur aquí. Als pocs mesos, vaig fer l'entrevista amb Diagrama i estic unit al projecte del Centre Fundació Rafa Nadal des de desembre de 2015.

Llegir més
Carlos Jaramago

Génesis Giler

Alumna

"El que més m’agrada és…tot!"

Em dic Génesis, tinc 10 anys, i porto dos anys participant al Centre Fundació Rafa Nadal. Quan acabo de l'escola, vinc al Centre a fer els deures, m'ajuden a entendre bé les coses, ens donen de berenar i fem esport. Ens divertim molt! De vegades, si ens portem bé i ens dóna temps, fem joc lliure. Quan acabem pugem als vestuaris, on podem dutxar-nos.

He après a respectar, a ser bona companya i a no interrompre, encara que de vegades em costa no fer-ho. Ara estem estudiant la higiene i ens expliquen coses que podem fer a casa i com podem ajudar a les nostres mares i pares.

El que més m'agrada és…tot! M'agrada tot, però sobretot quan fem deures, perquè ens ajuden i podem practicar. A més, els dimecres fem algun experiment o algun joc.

Génesis Giler

Toni Vigo

Alumne

"He après a treballar en equip"

Sóc el Toni, tinc 17 anys i des de 2014 que participo en el projecte del Centre Fundació Rafa Nadal. He après moltes coses aquí, però sobretot a comportar-me bé amb els meus companys i amics, i a treballar amb ells; en equip. D'altra banda, la cosa que més m'agrada del que fem al Centre és l'esport i quan fem els deures, perquè ens ajuden.

Toni Vigo