Inici > Projectes > Centre Fundació Rafa Nadal
Centre Fundació Rafa Nadal, educació i esport

CENTRE FUNDACIÓ RAFA NADAL

El Centre Fundació Rafa Nadal és el primer projecte propi de la Fundació Rafa Nadal, que es desenvolupa des d'octubre de 2014 entre el barri Nou de Llevant i la Soledat de Palma de Mallorca. Aquest projecte és fruit dels anys d’experiència, treball desenvolupat i resultats obtinguts amb els projectes que portem a terme des de l’inici de la nostra activitat i que ara estan en una fase de consolidació.

El Centre va obrir les portes a l'octubre de 2015, després d'un primer any en el qual el projecte es va dur a terme provisionalment en unes instal·lacions de propietat municipal. Actualment, participen en el projecte al voltant de 200 nens i nenes que viuen en un entorn socialment desfavorit.

El Centre Fundació Rafa Nadal manté el denominador comú que uneix tota la tasca de la Fundació Rafa Nadal: educació a través de la pràctica esportiva, ja que estem convençuts que l'esport és una eina bàsica d'integració personal i social.

Mapa d'Espanya amb el Centre Fundació Rafa Nadal
Centre Fundació Rafa Nadal, educació i esport