Inici > Projectes > Study and Play
Study and Play: Beca Universitària

STUDY AND PLAY

El 2015, la Fundació Rafa Nadal posa en marxa el nou projecte Study and Play, que es desenvolupa paral·lelament als programes d’educació i esport dirigits a nens i joves que es troben en situacions socialment desfavorides o en risc d’exclusió social.

Gràcies al suport de Drasanvi, empresa espanyola líder en complements alimentaris que creu fermament en la importància dels valors de l’esport, aquest programa ofereix als joves que practiquen un esport amb regularitat i plena dedicació, la possibilitat d’accedir a les beques que concedeixen les universitats nord-americanes per a seguir estudiant i competint al mateix temps.

Formar part d’aquest programa pot determinar el present i el futur d’aquest joves, evitant que tinguin que escollir entre estudiar o continuar la seva carrera esportiva. Des de la Fundació Rafa Nadal i a través de la col·laboració amb I-Con Sports, els oferim les eines per optar a una beca universitària, tenint en compte tant el seu nivell acadèmic com esportiu. Creada al 2003, I-Con Sports és una empresa espanyola dedicada a la incorporació d’esportistes a universitats dels Estats Units, identificant les millors oportunitats i afavorint l’obtenció de la màxima beca esportiva, que pot arribar a finançar la totalitat dels estudis dels joves.

Logotip Study and Play Fundació Rafa Nadal
Mapa d'Espanya i Estats Units projecte Study and Play