Inici > Projectes > Study and Play > El projecte
Study and Play: Beca Universitària

STUDY AND PLAY

El 2015, la Fundació Rafa Nadal posa en marxa el nou projecte Study and Play, que es desenvolupa paral·lelament als programes d’educació i esport dirigits a nens i joves que es troben en situacions socialment desfavorides o en risc d’exclusió social.

Gràcies al suport de Drasanvi, empresa espanyola líder en complements alimentaris que creu fermament en la importància dels valors de l’esport, aquest programa ofereix als joves que practiquen un esport amb regularitat i plena dedicació, la possibilitat d’accedir a les beques que concedeixen les universitats nord-americanes per a seguir estudiant i competint al mateix temps.

Formar part d’aquest programa pot determinar el present i el futur d’aquest joves, evitant que tinguin que escollir entre estudiar o continuar la seva carrera esportiva. Des de la Fundació Rafa Nadal i a través de la col·laboració amb I-Con Sports, els oferim les eines per optar a una beca universitària, tenint en compte tant el seu nivell acadèmic com esportiu. Creada al 2003, I-Con Sports és una empresa espanyola dedicada a la incorporació d’esportistes a universitats dels Estats Units, identificant les millors oportunitats i afavorint l’obtenció de la màxima beca esportiva, que pot arribar a finançar la totalitat dels estudis dels joves.

El Projecte

La Fundació Rafa Nadal, Drasanvi i I-Con Sports unim esforços amb la voluntat que més joves espanyols tinguin l’oportunitat de seguir entrenant i competint esportivament, indistintament de l’esport que practiquen, i al mateix temps que estudien la carrera universitària desitjada en alguna de les universitats nord-americanes.

Junts, contribuïm a que més esportistes puguin beneficiar-se d’aquestes beques, ajudant econòmicament a aquells que no reben la totalitat de la beca per part de la universitat, minimitzant així el cost pels estudiants que ho necessitin. En aquest sentit, des de la Fundació Rafa Nadal subvencionem a aquells esportistes amb dificultats per afrontar les despeses.

Requisits

Per a poder optar a una beca, hi ha una sèrie de requisits que l’esportista ha de complir:

Requisits acadèmics
· Tenir entre 16 i 18 anys
· Estar cursant 4t d’ ESO o Batxillerat
· Tenir un mínim nivell d’anglès

Requisits esportius
· Ser amateur
· Tenir un nivell competitiu en un esport, avalat per resultats en competicions

Per optar a l’ajuda que oferim des de la Fundació Rafa Nadal, es tindrà en compte la situació econòmica de cada jove, a més a més dels aspectes esportius. Cada cas serà valorat individualment.

Veure vídeo del projecte Veure vídeo del projecte Study and Play
Mapa d'Espanya i Estats Units projecte Study and Play