Inici > Projectes > Study and Play > Inscripció
Study and Play: Beca Universitària

STUDY AND PLAY

Inscripció

Si creus que compleixes amb els requisits anteriors i tens interès en sol·licitar la gestió d’una beca per a continuar els teus estudis i la carrera esportiva en una universitat americana, pots completar el formulari que apareix a continuació. Des del moment que ho emplenis, les teves dades seran rebudes per I-Con Sports i ells mateixos es posaran en contacte amb tu tan aviat com els sigui possible per indicar-te les teves possibilitats d'optar a una beca.

Cognoms *
Data de naixement (dd/mm/aaaa) *
Ciutat de residència *
Direcció *
E-mail de contacte *
Telèfon de contacte *
Nacionalitat *
Esport *
Data de graduació de Batxillerat (dd/mm/aaaa)
Si ja has finalitzat Batxillerat
Curs actual de Batxillerat
En cas de no haber finalitzat Batxillerat, indica el teu curs actual
Nota mitjana de ESO
Nota mitjana de Batxillerat
En cas d’haver-lo finalitzat

He llegit i accepto el següent avís de privacitat *

De conformitat amb el que disposa la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les dades que faciliti a través d'aquest formulari seran recollides en un fitxer de la societat INTERNATIONAL SPORTS CONNECTION SL, proveïda de C.I.F. núm. B66370115 i amb domicili social a Barcelona, carrer Calvet 30-32, Entl. 2ª, CP 08021, i seran tractats per aquesta societat per contactar amb vostè i facilitar-li la informació sol·licitada.

Pot exercitar els seus drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de dades dirigint-se per escrit al domicili social de INTERNATIONAL SPORTS CONNECTION SL, a Barcelona, carrer Calvet 30-32, Entl. 2ª, CP 08021.

* Camps obligatoris

Per a qualsevol consulta contacte amb info@studyandplay.org