Notícies

El coordinador del centre educativo Anantapur visita als alumnes de la Rafa Nadal Academy by Movistar

El coordinador del projecte Centre Educatiu Anantapur, Xisco Mercadal, ha visitat als estudiants de middle school i high school de la American International School of Mallorca (AISM), col·legi americà de la Rafa Nadal Academy by Movistar, per explicar-los la seva experiència i tasca en aquest projecte que des de la Fundació Rafa Nadal impulsem a la Índia des de l’any 2010.

L’objectiu d’aquesta visita és que els alumnes de l’Acadèmia coneguin de primera mà tots els projectes i accions socials que té la Fundació Rafa Nadal. A través del programa de valors que s’imparteix a l’Acadèmia, els estudiants han d’aportar noves idees i iniciatives per ajudar a millorar la vida dels nens i joves que es beneficien dels projectes que desenvolupa la Fundació. D’aquesta manera, els alumnes estan més implicats en la labor de la Fundació i, alhora, estan treballant valors com a l’esforç, el companyerisme, o la solidaritat; a més de treballar la consciència social.