Neix la cursa solidària Millor Junts, impulsada per la Fundació Rafa Nadal

La ciutat de Palma acollirà el proper 27 de maig la primera edició de la carrera solidària Millor Junts, promoguda per la Fundació Rafa Nadal amb la voluntat de promocionar l’activitat física saludable i els valors de l’esport. Aquest esdeveniment, del que Melià Hotels Internacional és el principal patrocinador, permetrà a més recollir fons que es destinaran al Centre Fundació Rafa Nadal, on s’atenen a nens i joves socialment vulnerables de la ciutat.

La carrera, que transcorrerà pels carrers dels barris de Nou Llevant i La Soledat, tindrà tres recorreguts –de 7 km, 3 km i 750m-, amb l’objectiu que tothom pugui prendre part d’aquesta jornada esportiva i lúdica. El punt de sortida de la carrera serà el complex del nou Palau de Congressos de Palma, gestionat per Meliá Hotel Internacional, mentre que la zona de meta se situarà en Centre Fundació Rafa Nadal, on a més hi haurà activitats lúdiques i infantils, que amenitzaran la prova.

Les inscripcions a qualsevol de les tres categories poden realitzar-se a través del portal www.elitechip.net. El cost de la inscripció és de 10 euros, amb la possibilitat de realitzar una donació major, que es destinarà a fins benèfics. Addicionalment, aquells que vulguin col·laborar amb la causa solidària sense participar en la carrera, tenen a la seva disposició el Dorsal 0; una alternativa per formar part de l’esdeveniment sense necessitat d’estar present.

La Fundació Rafa Nadal i Meliá Hotels Internacional, ambdues organitzacions amb presència al barri, uneixen esforços amb la voluntat d’influir positivament en el seu entorn més proper, potenciant la celebració d’activitats en aquesta zona i contribuint així a la millora del barri i a la qualitat de vida dels seus habitants.