Notícies

Entrenadors de la Rafa Nadal Academy by Movistar, a l’Índia

Recentment, dos entrenadors de tennis de la Rafa Nadal Academy by Movistar, a Mallorca, han visitat el Centre Educatiu Anantapur, a l’Índia, on han fet un entrenament amb els alumnes de l’escola, i han realitzat una sessió de formació als entrenadors del centre que des de la Fundació tenim en aquesta humil zona de l’Índia.

“Hem compartit amb ells la metodologia de la Rafa Nadal Academy by Movistar i alguns consells que els poden ser útils en el dia a dia i per seguir formant als nens”, explica Aitor, un dels entrenadors de l’acadèmia. “Ha estat molt profitós, els entrenadors del centre ens han fet moltes preguntes i es nota que tenen moltes ganes de seguir aprenent i millorant”, afegeix.

Raduan, el otro entrenador que ha estado estos días en el centro, fue precisamente el coordinador del proyecto hace tres años. Contento de rencontrarse con antiguos alumnos y compañeros, Raduan explica que ha notado muchos cambios desde entonces: “además de una mejora en las instalaciones, veo que los entrenadores y educadores están más profesionalizados y aún más comprometidos con el proyecto. También tengo la sensación de que hay una mayor conciencia por parte de los niños y niñas, y sus familias, de los muchos beneficios que les aporta acudir regularmente al centro. Se nota que el proyecto ha madurado mucho en estos años”.