Memòria 2017. Els valors de l’esport

La memòria de la Fundació Rafa Nadal corresponent al 2017 ja està disponible. En ella s’inclouen els resultats dels diferents projectes i les principals activitats i esdeveniments duts a terme durant l’any, així com aspectes relacionats amb el finançament de l’organització i la transparència de la mateixa, entre d’altres.

“Durant l’any 2017, l’evolució de l’entitat ha vingut marcada per la diversificació del nostre treball en tres línies d’actuació: integració social, atenció a joves amb discapacitat, i promoció del talent. En els tres casos, la nostra voluntat és la de proporcionar les eines perquè els menors i adolescents puguin teixir, amb millors condicions, el seu propi futur”, explica Ana María Parera, Presidenta.

D’altra banda, Rafael Nadal conclou: “No deixa de sorprendre’m veure com, a través de l’esport i l’educació, som capaços de millorar la vida de tants nens i joves, i la de les seves famílies. Des de la fundació els atenem i acompanyem perquè cadascun d’ells sigui capaç de donar el millor de si mateix. El veritable mèrit és seu, però formar part del seu camí i contribuir al seu creixement personal i social és una satisfacció en majúscules”.

Veure Memòria 2017