Notícies

Rafael Nadal a la gala de les Postcode Lotteries, on la companyia va donar 357 milions d’euros a causes socials

Les Postcode Lotteries, partner de la Fundació Rafa Nadal des de 2010, van celebrar la seva gala anual dijous 15 de febrer a Amsterdam. Rafael Nadal va participar en la trobada, on va coincidir amb l’actor i activista mediambiental Leonardo Dicaprio, tots dos ambaixadors de la companyia holandesa. “Estic impressionat amb el fort compromís social que té Postcode Lotteries. És un honor ser ambaixador d’aquesta entitat, a la que dono gràcies pel seu suport a la meva fundació”, va afirmar Nadal.

Durant l’esdeveniment, la companyia va lliurar la quantitat de 357 milions d’euros a un total de 112 organitzacions benèfiques. Addicionalment a l’aportació anual de 500.000 euros que rep la Fundació Rafa Nadal, en aquesta ocasió les Postcode Lotteries van lliurar un xec addicional per valor de 500.000 euros, que es destinaran a l’expansió del format del projecte que es desenvolupa al Centre Fundació Rafa Nadal.

Rafael Nadal va rebre aquestes aportacions de la mà de Boudewijn Poelmann, màxim responsable de Postcode Lotteries. Claudia Blasi, Directora de la Fundació Rafa Nadal, i Maria Francisca Perelló, Directora de Projectes, van estar també presents a la gala.

Fortament involucrades amb causes socials, les Postcode Lotteries destinen la meitat dels seus ingressos a organitzacions que treballen i contribueixen en diferents àmbits: ajuda en casos d’emergència, educació, medi ambient, infància, salut, etc. En total, la loteria ha donat més de 5.400 milions d’euros a organitzacions benèfiques des de 1989.