Renovació de l’aliança amb Postcode Lottery d’Holanda

La Fundació Rafa Nadal i la Postcode Lottery holandesa, anuncien per 2019 la renovació del seu acord de col·laboració, que s’estendrà tres anys més, fins a 2021. Des dels inicis de la Fundació Rafa Nadal, la companyia holandesa és un dels partners més importants de l’organització, amb una contribució anual de 500 mil euros que la fundació del tennista destina a finançar els projectes d’esport i educació dirigits a nens i joves, a Espanya i l’Índia.

Aquest any 2018, Rafael Nadal -ambaixador internacional de PostCode Lottery d’Holanda- va participar a la gala anual que la companyia celebra a Ámsterdam, on fa lliurament del voltant de 357 milions d’euros a més d’un centenar d’organitzacions benèfiques, entre elles la Fundació Rafa Nadal. “Estic impressionat amb el fort compromís social que té la Postcode Lottery. Els agraeixo tot el suport que donen, tant a la meva fundació, com a tantes altres organitzacions i causes socials de tot el món”, va afirmar el tennista.

Per la seva banda, la Directora d’Estratègia i de Relacions Institucionals de la Fundació Rafa Nadal, Maria Francisca Perelló, explica: “Comptar amb el suport de la Postcode Lottery ens resulta fonamental per poder desenvolupar la nostra labor. Per a nosaltres, aquesta aliança és important no només a nivell econòmic, sinó pel fet que considerem la Postcode Lottery com un mentor que ha contribuït significativament a l’evolució i consolidació de la Fundació Rafa Nadal”.