Notícies

La Fundació Rafa Nadal amb Heliocare, ciència mèdica i tecnologia aplicada a la protecció de la pell

La companyia farmacèutica Cantabria Labs ha signat un acord amb Rafael Nadal, gràcies al qual el tennista brindarà el seu suport per a conscienciar sobre la importància d’una bona fotoprotecció i una vida al sol saludable. Aquesta col·laboració també engloba a la Fundació Rafa Nadal, així com el circuit juvenil de tennis Rafa Nadal Tour by Mapfre, i a la Rafa Nadal Academy by Movistar, centre esportiu de referència a nivell mundial.

Sé que arribo tard en quant al mal solar que pot tenir la meva pell després de no haver pogut tenir uns bons hàbits de protecció, però crec que mai és tard per a fer les coses millor“, va comentar Rafael Nadal en la signatura de l’acord.

Per a Cantàbria Labs poder comptar amb la figura de Rafael Nadal com a ambaixador és una gran oportunitat. Volem que les persones es facin eco, com en Rafael, de la importància dels efectes nocius del sol, de com els pot ajudar el dermatòleg a l’hora de cuidar la salut de la pell i el farmacèutic per a transmetre els consells necessaris per a una fotoprotección 360° via oral i tòpica“, va comentar Juan Matji, President del laboratori farmacèutic.

Al llarg dels propers mesos es revelaran les pròximes iniciatives entorn a aquesta col·laboració, per a complir l’objectiu de prevenir problemes greus de la pell i el propòsit del laboratori de cuidar la salut i qualitat de vida de les persones amb l’emprenedoria, la ciència i la proximitat com a senyes d’identitat