Premi a la Solidaritat en els Premis DEX 2018

La Fundació Rafa Nadal ha estat premiada amb el Premi a la Solidaritat en la segona edició dels Premis DEX que concedeix El Desmarque. En l’acte de lliurament dels premis, que va tenir lloc a Sevilla el passat 14 de gener, va assistir Claudia Blasi, Directora de la Fundació.

Reconeixements com aquest ens impulsen, encara més, a continuar treballant amb il·lusió perquè tots els nens i nenes tinguin les mateixes oportunitats per poder donar el millor de si mateixos”, va afirmar Blasi, qui va afegir que “la pràctica esportiva és l’eix sobre el qual gira la labor de la Fundació Rafa Nadal. I és que creiem fermament en el poder transformador de l’esport”.

En finalitzar el lliurament de premis, es va celebrar una ruleta solidària, amb la qual es van recaptar fons que es destinaran a la labor de la Fundació Rafa Nadal.

Alguns dels altres premiats van ser Saúl Craviotto, Sandra Sánchez, Regino Hernández, Índia Martínez, Anatoli Karpov, Jesús Navas i Joaquín, Josué Brachi, Patry Jordán, la Selecció Espanyola Femenina de Futbol sub 17, la Selecció Espanyola de Bàsquet, José Manuel Ruiz, el Yuyu, José Ramón de la Bruna, Pedro García Aguado…

Tots ells van ser reconeguts, juntament amb la Fundació Rafa Nadal, en una Gala que va homenatjar i va premiar la Solidaritat, la Història, la Trajectòria, l’Exemple, l’Excel·lència, la Igualtat, i la Integració, entre altres aspectes.