El projecte NETS (Índia), en primera persona

Part de l’equip de la Fundació Rafa Nadal ha viatjat aquest mes de febrer a l’Índia, amb l’objectiu de realitzar un seguiment en primera persona del projecte NETS, que des de 2010 duem a terme a Anantapur, juntament amb la Fundació Vicente Ferrer.

En aquesta ocasió han estat Eunate Gómez, responsable de projectes, i Alba Plana, responsable de comunicació, les dues persones que han visitat l’escola. Durant una setmana no sols han tingut l’oportunitat de reunir-se amb l’staff i equip educatiu i d’entrenadors del centre, sinó també de compartir temps amb els nens, nenes i les seves famílies, i de conèixer de prop el seu entorn i dia a dia.

Aquestes visites de seguiment es realitzen per part de l’equip executiu i/o directiu de la Fundació Rafa Nadal des de la posada en marxa del projecte, que el 2020 compleix 10 anys.