Inaugurem el Centre Fundació Rafa Nadal de Madrid

El Women Sports Institute ha promogut l´organització de la gala Top Women in Sports, el primer rànquing de l´esport femení a Espanya.

La gala, celebrada a Madrid, ha comptat amb la presència de Maria Francisca Perelló, directora de la Fundació Rafa Nadal, com a part del jurat que ha elegit les esportistes guanyadores de les diferents categories.

Women’s Sport Institute, va ressaltar en el discurs que les 100 dones representades “han vençut obstacles, desplegat creativitat, valentia i ambició. Totes i cadascuna són un referent imprescindible per a les noves generacions”.

Es van premiar diferents dones en sis categories diferents:
Premi especial: Élida Alfaro, gimnasta, professora i investigadora espanyola i Benilde Vázquez, investigadora i pedagoga espanyola pionera en la investigació sobre dona i esport;
Premi especial comunicació: Beatriz Carretero, directora, productora i guionista;
Esportista revelació: Lydia Sempere, pilot d’automobilisme;
Esportista Paralímpica: Adiaratou Iglesias, esportista d’atletisme adaptat;
Directiva: Isabel Iturbe, presidenta Bilbao Basket;
Cos tècnic: Anna Montañana, entrenadora ACB;
Periodista esportiva: Eleonora Giovio, redactora d’esports d’El País i Angie Rigueiro, presentadora d’esports a Antena 3;
Premi figura de l’esport: Alexia Putellas, futbolista del FC Barcelona i de la selecció espanyola i Sandra Sánchez karateca.

Des de la fundació seguim recolzant l’esport i també l’esport femení, participant en iniciatives com aquesta.