Notícies

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL PRESENT A L’ACTE DE LLIURAMENT DE PREMIS “EUROS DE tu NóMINA” DEL BANC SANTANDER

La Fundació Rafa Nadal ha estat premiada a la convocatòria social “Euros de tu nómina” que promou el Banco Santander entre els seus treballadors i treballadores.

En aquests premis són els mateixos empleats els que presenten els projectes i també els que decideixen, per votació, quins són els guanyadors. L'any 2022 s'han presentat 196 projectes de 168 entitats socials, hi han participat 2.700 empleats i s'han recaptat 537.114€.

El Centre Fundació Rafa Nadal ha estat un dels projectes escollits dins la categoria dinclusió social.

Dimarts 27 de setembre s'ha celebrat al Cercle de Belles Arts l'acte de lliurament de guardons amb la presidència de Sa Majestat la Reina Letizia i la presència d'Ana Patricia Botín, presidenta del Banco Santander.

Maribel Nadal, germana de Rafael Nadal i filla d´Ana María Parera, presidenta de la Fundació, ha estat l´encarregada d´acudir al´acte i recollir el premi en representació de l´entitat.

Sa Majestat la Reina ha destacat que “la societat civil del nostre país és forta, solidària, és potent en molts àmbits: assistència, atenció, acompanyament, defensa de persones que no tenen drets reconeguts, o estan sent vulnerats, o es troben en una situació de desemparament, de vulnerabilitat, de solitud, de patiment”.

Ana Botín, presidenta de Banco Santander, ha agraït la participació de la Reina i el compromís demostrat sempre amb les causes socials i ha exalçat la tasca que fan les ONG: “Amb el vostre esforç i professionalitat transformeu les vides, a millor, de milers de persones. Si hi ha alguna cosa que em fa aixecar cada dia amb il·lusió és la capacitat que té la nostra feina d'impactar a la vida de moltes persones. Vosaltres ens ajudeu a multiplicar aquest impacte, la vostra feina és font d'inspiració”.