TORNEIG DE GOLF ROBINSON CLASSIC A FAVOR DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

El passat dissabte 3 de setembre es va celebrar el XXXII Torneig de Golf Solidari Robinson Classic al club Vall d’Or Golf Cala Serena a benefici de la Fundació Rafa Nadal.

Aquest any hi ha hagut gran participació internacional de jugadors de diferents països en la modalitat Stablefor i la recaptació total ascendeix a 62.120€ que es destinen íntegrament als projectes de la Fundació Rafa Nadal a Espanya i Índia,

Els germans Rafael i Miguel Ángel Nadal, exfutbolista del Reial Club Esportiu Mallorca i Futbol Club Barcelona, ​​van estar presents durant l’acte i van ser els encarregats de recollir el xec en nom de la Fundació Rafa Nadal.

Es tracta de la vuitena edició en què el torneig de golf Robinson Classic destina els beneficis als projectes de la Fundació Rafa Nadal, superant més de 250.000€ en aportacions en els darrers anys, convertint-se en un dels esdeveniments solidaris més importants per a l’organització.