Notícies

LA SEGONA ETAPA DEL RAFA NADAL TOUR BY SANTANDER A SEVILLA FINALITZA AMB ÈXIT, AMB LA PARTICIPACIÓ DE 485 JOVES TENISTES

Aquest diumenge 25 de febrer ha acabat la segona etapa del Rafa Nadal Tour by Santander al Club Río Grande de Sevilla, per a les categories sub-12, sub-14 i sub-16.

• El Rafa Nadal Tour by Santander continua consolidant-se com el circuit juvenil de tennis de referència al país.

• El circuit té un caràcter solidari i l’import complet de les inscripcions es destina al desenvolupament dels projectes de la Fundació Rafa Nadal a Espanya i Índia.

Espanya, 26 de febrer de 2024: Durant l’any 2024, se celebra la onzena edició del Rafa Nadal Tour by Santander en vuit ciutats d’Espanya (Barcelona, Sevilla, Valldoreix, Gran Canària, València, Madrid, Gijón i Mallorca), on es disputaran els llocs de guanyadors en les categories femenina i masculina sub-12, sub-14 i sub-16.

El circuit juvenil, el Rafa Nadal Tour by Santander, ha consolidat la seva posició com a referent al país, no només pel seu prestigi esportiu, sinó també pel seu compromís solidari en destinar el valor total de les inscripcions als projectes de la Fundació Rafa Nadal. En aquest esdeveniment esportiu es valora no només l’habilitat tenística dels participants, sinó també les seves actituds i comportaments, tant dins com fora de la pista, a través de les activitats de valors.

Rafael Nadal ha expressat: “La intenció no era simplement crear un altre torneig, sinó un amb un valor afegit”, i amb aquesta filosofia s’ha llançat la onzena edició amb la mateixa passió de sempre.

Després de nou dies d’intensa competició, amb 485 participants i 479 partits disputats a la segona etapa del Rafa Nadal Tour by Santander, celebrada a les instal·lacions del Club Río Grande de Sevilla, s’han coronat els campions i campiones en les categories sub-12, sub-14 i sub-16, tant en la branca masculina com femenina.

Els guanyadors i guanyadores del Rafa Nadal Tour by Santander a Sevilla són els següents:

• Anna Orlando, a la categoria sub-16 femení
  • Adolfo Abascal, a la categoria sub-16 masculí
  • Irene Basalo, a la categoria sub-14 femení
  • Toni Escarda, a la categoria sub-14 masculí
  • Caterina López, a la categoria sub-12 femení
  • Álvaro Monzón, a la categoria sub-12 masculí

Durant aquesta segona etapa, els jugadors i jugadores també han participat en activitats enfocades en valors que sumen punts per a la classificació, el que permetrà a quatre participants disputar el màster.

Com a patrocinador oficial del tour, Banco Santander fabrica els trofeus lliurats als guanyadors de cada etapa utilitzant boles de tennis reciclades d’edicions anteriors, contribuint així a la sostenibilitat del circuit.