Notícies

L’ÒRGAN DE GOVERN DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL PARTICIPA EN LA FORMACIÓ SOBRE LA LOPIVI I ELS DRETS DE LA INFÀNCIA

L’òrgan de govern de la Fundació Rafa Nadal participa en la formació sobre la LOPIVI i els drets de la infància

El passat octubre, la Fundació Rafa Nadal va demostrar el seu compromís amb la protecció i el benestar dels menors, organitzant sessions formatives sobre la Llei Orgànica de Protecció Integral de la Infància i l’Adolescència (LOPIVI) i els drets de la infància per als professionals dels tres Centres Fundació Rafa Nadal i els del projecte Play All.

Com a part d’aquest compromís continu, la Fundació ha dut a terme una sessió formativa especial dirigida a l’òrgan de govern, en la qual van participar els tres patrons, Francisco de Bergia, Juan José Almagro i Ricardo de Diego, la presidenta Ana María Parera i la directora, María Francisca Perelló.

Aquesta sessió, que va tenir lloc el passat 21 de març de 2024, va ser impartida per Iñaki Alonso de Kunina Consulting, expert en drets de la infància que treballa en estreta col·laboració amb la fundació.

Durant la sessió, Iñaki Alonso va proporcionar informació valuosa sobre la LOPIVI i els procediments necessaris per garantir la protecció i el tracte adequat dels menors. La LOPIVI és una llei que estableix els drets i mesures de protecció per als menors a Espanya, i és fonamental per a la feina de la Fundació Rafa Nadal en la promoció del benestar infantil.

Aquestes sessions formatives reflecteixen el compromís continu de la Fundació Rafa Nadal de complir amb tots els requisits legals i de vetllar pel benestar integral de tots els nens i nenes a qui atén.

Els coneixements adquirits en aquestes sessions permetran a totes les persones que formen part de la fundació estar millor preparats per abordar les necessitats i drets dels menors que participen en els seus projectes.

La Fundació Rafa Nadal agraeix a Iñaki Alonso i a Kunina Consulting per compartir la seva experiència i coneixements, contribuint així a reforçar el seu compromís amb la protecció i el benestar dels menors.

Aquest és un pas important en la missió de la Fundació de transformar positivament la vida dels nens i nenes a través de l’esport, alhora que garanteix la seva seguretat i protecció en tot moment.