ESP  |  ENG |

Suma't i Col·labora

Col·labora |
Beneficis fiscals

Tant persones com empreses tenim el dret a deduir els nostres donatius en la declaració de la renda o de societats.

En el cas de les persones físiques o jurídiques que tributen a Espanya, aquests son els beneficis fiscals:

Persones físiques

Primers

Import restant
>150€

Donacions recurrents*

Primers

Import restant
>150€

Persones jurídiques

Import íntegre

Donacions recurrents*

Import íntegre

de desgravació

* Si en els dos períodes impositius immediats anteriors (sense tenir en compte el vigent) s'hagués realitzat donatius a favor de la Fundació per import igual o superior, en cadascun d'ells, al de l'exercici anterior.

** El límit de la deducció és del 10% de la base liquidable. Les quantitats no aplicades per insuficiència de quota o per sobrepassar el límit del 10% no són traslladables a exercicis futurs.

*** Per motius operatius a la Fundació Rafa Nadal no s’expediran certificats de donació per donants que no tributin a Espanya si l’import de la donació és inferior a 100 euros

Calcula quant pots estalviar en impostos de l’any fiscal 2019

Por favor, indica l’import i la freqüència en la que realitzes o desitges realitzar la teva aportació*

Freqüència *

* Si us plau, omple tots els camps necessaris

TOTAL Aportació anual:

DEVOLUCIÓ EXERCICI 2019

Informació vàlida pel total d’aportacions a entitats benefiques segons la Llei 26/2014. Aquesta millora fiscal no aplica al País Basc ni a Navarra.
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?