ColĚlabora

Esdeveniments benŔfics

Esdeveniments anuals
Cursa solidÓria Millor Junts

Anualment des de 2017 celebrem a Palma de Mallorca la carrera solidÓria Millor Junts. MÚs enllÓ de promocionar l'activitat fÝsica saludable i els valors de l'esport, aquesta iniciativa esportiva apta per a tota la famÝlia, tÚ per objectiu la recaptaciˇ de fons per al Centre Fundaciˇ Rafa Nadal.

La carrera, de la que MeliÓ Hotels Internacional Ús el principal patrocinador, compta amb tres recorreguts: de 7 km (categoria sŔnior), 3 km (categoria juvenil) i 750m (categoria infantil), a mÚs de la marxa n˛rdica. Tots ells transcorren pels carrers dels barris de Nou Llevant i La Soledat, tenint com a punt de sortida el complex del Palau de Congressos de Palma, i el Centre Fundaciˇ Rafa Nadal, com a punt de meta.

La Fundaciˇ Rafa Nadal i Meliß Hotels Internacional, ambdues organitzacions amb presŔncia en aquesta zona desfavorida de Palma, unim esforšos amb la voluntat d'influir positivament en el nostre entorn mÚs proper, potenciant la celebraciˇ d'activitats i contribuint aixÝ a la millora del barri i a la qualitat de vida dels seus habitants.

Veure vÝdeo
Cursa solidÓria Millor Junts Cursa solidÓria Millor Junts Cursa solidÓria Millor Junts
Fundaciˇn RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundaciˇ Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?

PolÝtica de privacitat

A les xarxes