Colˇlabora

Esdeveniments benčfics

Esdeveniments anuals
Olazábal & Nadal Invitational by Pula Golf

Rafael Nadal i José María Olázabal van impulsar conjuntament el 2013 la creació del torneig de golf benčfic Olazábal & Nadal Invitational. Celebrat anualment a Mallorca, tots els beneficis recaptats amb aquest Pro-Am es destinen a projectes solidaris, tant de la Fundació Rafa Nadal com de la Fundació Sport Mundi -la Fundació presidida per José María Olázabal-, amb l'objectiu de lluitar contra l'exclusió social.

En el torneig, a més dels dos esportistes guardonats amb el Premi Príncep d'Astúries, participen golfistes professionals de primer nivell, que formen dos equips capitanejats per Nadal i Olázabal respectivament. Carlota Ciganda, Gonzalo Fernández Castańo, Álvaro Quirós, Alejandro Cańizares o Eduardo de la Riva són alguns dels golfistes que han participat en l'esdeveniment.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?