Col·labora

Esdeveniments benèfics

Esdeveniments anuals
Rafa Nadal Tour by Mapfre

El 2014 va néixer el circuit juvenil de tennis Rafa Nadal Tour by Mapfre, impulsat pel tennista i a benefici de la Fundació Rafa Nadal. Aquest circuit, de celebració anual i de categories Sub-12 i Sub-14 masculines i femenines, es va crear amb la voluntat de completar la competició esportiva amb una vessant educativa.

En cada un dels tornejos es duen a terme entrenaments i dinàmiques que tenen l'objectiu de fomentar en els jugadors valors fonamentals pel seu desenvolupament personal i esportiu. Concretament, amb aquestes dinàmiques interactives, divertides i orientades a l'aprenentatge, es treballen els quatre pilars del Rafa Nadal Tour by Mapfre: Companyerisme, Esportivitat, Esforç i Compromís.

Addicionalment, s'ha creat el 'Trofeu de Valors', amb el qual es reconeix al jugador de cada categoria que demostra tenir uns valors, una actitud i un comportament més positiu tant dins com fora de la pista, atorgant-li la vuitena plaça per participar en el Màster Final. El nostre desig és que els participants experimentin en primera persona els valors que el Tour fomenta.

www.rafanadaltour.com

Veure vídeo
Rafa Nadal Tour by Mapfre Rafa Nadal Tour by Mapfre Rafa Nadal Tour by Mapfre Rafa Nadal Tour by Mapfre Rafa Nadal Tour by Mapfre Rafa Nadal Tour by Mapfre Rafa Nadal Tour by Mapfre
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?