Inici > Esdeveniments > Cursa solidāria Millor Junts

Cursa solidāria Millor Junts

Anualment des de 2017 celebrem a Palma de Mallorca la carrera solidāria Millor Junts. Més enllā de promocionar l'activitat física saludable i els valors de l'esport, aquesta iniciativa esportiva apta per a tota la família, té per objectiu la recaptaciķ de fons per al Centre Fundaciķ Rafa Nadal.

La carrera, de la que Meliā Hotels Internacional és el principal patrocinador, compta amb tres recorreguts: de 7 km (categoria sčnior), 3 km (categoria juvenil) i 750m (categoria infantil), a més de la marxa nōrdica. Tots ells transcorren pels carrers dels barris de Nou Llevant i La Soledat, tenint com a punt de sortida el complex del Palau de Congressos de Palma, i el Centre Fundaciķ Rafa Nadal, com a punt de meta.

La Fundaciķ Rafa Nadal i Meliá Hotels Internacional, ambdues organitzacions amb presčncia en aquesta zona desfavorida de Palma, unim esforįos amb la voluntat d'influir positivament en el nostre entorn més proper, potenciant la celebraciķ d'activitats i contribuint així a la millora del barri i a la qualitat de vida dels seus habitants.

Comparteix:    Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook