Inici > Esdeveniments > Més enllà de l’Esport

Més enllà de l’Esport

05-07-2017

La Fundació Rafa Nadal i Telefónica - a través del seu programa Podium-, i amb la participació del Comitè Olímpic Español, celebrem anualment la Jornada Més enllà de l'Esport, amb l'objectiu d’acostar l'esport olímpic i els seus valors – de la mà d'esportistes del programa Podium- als nens i joves del Centre Fundació Rafa Nadal.

Aquesta jornada, que es va celebrar per primera vegada el 2017, consta principalment de dues parts: una xerrada-col·loqui sobre els valors de l'esport, i la pràctica esportiva de cadascun dels esports olímpics presents en cada edició.

El 2018, les disciplines esportives representades han estat: handbol, salt de longitud, boxa i taekwondo. El 2017, els esports que van formar para de la jornada van ser: atletisme, karate, tir amb arc i tennis taula.

Jornada 2018

Jornada 2017