Inici > Esdeveniments > Més enllà de l’Esport

Més enllà de l’Esport

05-07-2017

La Fundació Rafa Nadal i Telefónica - a través del seu programa Podium-, i amb la participació del Comitè Olímpic Espanyol, hem creat la Jornada Més enllà de l'Esport, amb l'objectiu d’acostar l'esport olímpic i els seus valors – de la mà d'esportistes del programa Podium- als nens i joves del Centre Fundació Rafa Nadal.

La primera edició de Més enllà de l'Esport es va celebrar el 5 de juliol de 2017, i en ella van participar al voltant de 70 menors vulnerables, juntament amb quatre esportistes becats pel programa Podium de Telefónica.

Després d'un col·loqui entre els nens i els esportistes, amb el qual els menors van tenir l'oportunitat de conèixer de primera mà tot el que comporta dedicar-se a un esport de competició –esforç, superació, constància…- va ser el torn de posar en pràctica les diferents disciplines esportives presents en la jornada.

Carlos Mayo, d'atletisme; Margarita Morata, de karate, Miguel Ángel Pifaffre, de tir amb arc, i Sofia Zhang, de tennis de taula, van ser els encarregats de mostrar als nens del Centre Fundació Rafa Nadal la tècnica i peculiaritats de cadascuna de les disciplines, posant l'accent en els valors intrínsecs a l'esport.

El fet de poder conèixer de prop l'experiència d'esportistes d'alt nivell, suposa un exemple per als nens del Centre Fundació Rafa Nadal de com amb esforç, constància i voluntat, un està més prop d'aconseguir allò que es proposi.

Comparteix:    Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook