Col·labora

Esdeveniments benèfics

Esdeveniments anuals
Gala Internacional Paris

Amb l’objectiu de recaptar fons pel Centre Fundació Rafa Nadal -el primer projecte propi de la Fundació Rafa Nadal-, el 23 de maig de 2015 vam celebrar a París la nostra primera Gala Internacional.

Al voltant de 400 persones ens van acompanyar en aquest esdeveniment benèfic que va tenir lloc a l’Hotel Intercontinental París Le Grand i que va comptar amb la col·laboració de Richard Mille. L’ambaixador espanyol a França, Ramón de Miguel; el president de l’ATP, Chris Kermode; el president de la Federació Francesa de Tenis i president del Roland Garros, Jean Gachassin, són algunes de les autoritats que van estar presents. Així mateix, van assistir personalitats de l’àmbit empresarial, com Richard Mille i Tommy Hilfiger, així com convidats procedents de companyies com Nike, Babolat, Kia, Telefonica, Melià Hotels, Mapfre, Banc Sabadell…

Els convidats a la gala van gaudir d’un sopar firmat pels espanyols Juan Mari Arzak i Elena Arzak, i el francès Christophe Raoux; prestigiosos xefs de reconeixement internacional que van unir el millor de les seves creacions gastronòmiques per oferir un sopar únic i irrepetible.

Presentat pels periodistes esportius francesos Lionel Chamoulaud i Nelson Monfort, l’esdeveniment va començar amb la interpretació de l’ària Nessun Dorma per part del tenor espanyol Josep Bros. Un cop finalitzat el sopar, la cantant espanyola de pop-rock Luz Casal -molt estimada a França- va oferir una actuació que va comptar amb la interpretació d’alguns dels seus temes més coneguts; finalitzant així una exclusiva vetllada plena de solidaritat.

Gala Internacional Paris Gala Internacional Paris Gala Internacional Paris Gala Internacional Paris Gala Internacional Paris Gala Internacional Paris Gala Internacional Paris Gala Internacional Paris
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?