Col·labora

Esdeveniments benèfics

Esdeveniments anuals
Junts per la integració

Seguint amb l’objectiu de recaptar fons per garantir la continuïtat dels nostres projectes, el 15 de desembre de 2011 vam celebrar a Barcelona, juntament amb Invest for Children, la Jornada Junts per a la Integració.

La finalitat de la Jornada va ser recaptar fons pels diferents projectes d’ambdues fundacions orientades a la integració social de nens i joves i de persones amb discapacitat intel·lectual. En el cas de la Fundació Rafa Nadal la recaptació obtinguda es va destinar al programa Integració i Esport, desenvolupat en col·laboració amb Aldees Infantils SOS.

És destacable el suport que vam tenir per part dels patrocinadors, sense els quals Junts per la Integració no hauria estat possible de Richard Mille, Mapfre, KIA, United Postcode Lotteries, així com de IESE, Banesto, Babolat, Investindustrial , Indcresa, Nike, INAER, Lottusse, Emporio Armani i Port Aventura .

La Jornada Junts per a la Integració va començar al matí al Real Club de Tenis de Barcelona amb una competició de tenis en la qual participaven membres de les empreses patrocinadores, els que van poder jugar juntament amb Rafael Nadal, Richard Krajicek, Sergi Bruguera, Jordi Arrese o Emilio Sánchez Vicario.

A la tarda va continuar l’esdeveniment al Palau Nacional de Catalunya amb un Sopar de Gala al qual van assistir més de 300 convidats. Entre ells, les actrius Nastassja Kinski i Paz Vega i el també actor Freddie Highmore que van venir des de lluny per mostrar el seu suport a aquesta iniciativa. Ens va congratular també comptar amb la presència de la l'esposa del President de la Generalitat de Catalunya, Helena Rakosnik, la quarta tinent d'alcalde, Maite Fandos, i també a mics com Richard Mille, Raoul Picello, Antonio Núñez de Tovar, Frank Leeman, Albert Costa o Sete Gibernau, entre d'altres.

Sens dubte va ser una jornada especial que ens va permetre apropar a un gran nombre de persones la realitat dels nois en situació desfavorida.

Junts per la integració Junts per la integració Junts per la integració Junts per la integració Junts per la integració Junts per la integració Junts per la integració Junts per la integració
Junts per la integració Junts per la integració Junts per la integració
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?