Col·labora
ESP  |  ENG |

La Fundació

Visió i missió

El 2008, Rafael Nadal i la seva mare, Ana María Parera, van crear la Fundació Rafa Nadal.
Des de l'inici, l'esport i l'educació són els nostres millors aliats; dos pilars molt presents a cadascun dels nostres projectes.

Visió

A la Fundació Rafa Nadal creiem fermament en el poder transformador de l'esport i de l'educació, dues eines que permeten a nens, nenes i adolescents arribar tan lluny com es proposin, independentment del seu origen i de les seves condicions personals i socials, inclosos aquells que presenten algun problema d'aprenentatge o discapacitat.

Missió

La nostra missió es basa en la convicció que tots els nens, nenes i joves haurien de tenir accés a una igualtat d'oportunitats, en el present i en el futur. A través dels nostres projectes, a Espanya i a l'Índia, els acompanyem perquè puguin assolir el màxim de les seves possibilitats, empoderant-los i fomentant en ells valors com la superació, el respecte i l'esforç.

Equip

El tenista Rafael Nadal és el patró fundador de l'organització. Fortament implicat amb l'entitat, no només coneix en primera persona tots els projectes, sinó que també participa en la presa de les decisions més rellevants i en els esdeveniments benèfics creats des de la Fundació i a benefici d’aquesta.

Juntament amb en Rafael, el patronat està compost pel seu més estret vincle familiar, així com per destacades personalitats que comparteixen la filosofia i els valors solidaris del tenista.

Ana María Parera
Ana Maria Parera
Ana Maria Parera
Mare de Rafael Nadal
Rafael Nadal
Patró Fundador
Rafael Nadal
Tenista professional des de 20011

Juan José Almagro
Juan José Almagro
Ex Director General de MAPFRE
Francisco De Bergia
Francisco De Bergia
Director d’Assumptes Públics de Presidència de Telefónica
Ricardo de Diego
Ricardo de Diego
Director de Marca de la ACB
Sebastián Nadal
Sebastián Nadal
Pare de Rafael Nadal i empresari

L'equip que treballa en el dia a dia de la Fundació està format per professionals de diferents àmbits, i es complementa amb col·laboradors externs.

Maria Francisca Perelló
Directora d’Estratègia i Rel. Institucionals
Claudia Blasi

Alba Plana
Responsable de Comunicació
Eunate Gómez
Responsable de Projectes

Addicionalment, són més de 100 les persones que formen part dels diferents projectes: coordinadors, educadors, entrenadors, tècnics, treballadors socials, voluntaris, etc.

Transparència

Actuar en base a uns criteris de transparència és un dels principis de la Fundació Rafa Nadal.

Un deure i un requisit que considerem fonamental.

Addicionalment, cal destacar que la labor de la Fundació Rafa Nadal està supervisada pel Protectorat de Fundacions, que vetlla per la legalitat de les diferents actuacions dutes a terme.

A continuació, podràs consultar:

Auditoria de comptes
executiu
Comptes
complets Not Found
Memòria anual

Anualment, fem balanç de la nostra activitat en la memòria, que resumeixen els principals resultats, accions i activitats dutes a terme al llarg de l'any.

Memòria
anual
Veure historial de les Memòries anuals

Altres documents
Estatuts
fundacionals
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?