Col·labora

United Postcode Lotteries, nou col·laborador de la Fundació
22/12/2010
United Postcode Lotteries, nou col·laborador de la Fundació

Fa uns dies es va formalitzar l'acord de col·laboració entre la Fundació Rafa Nadal i United Postcode Lotteries, empresa de loteries privades a Holanda. La missió de United Postcode Lotteries és recaptar fons per a organitzacions solidàries, donar a conèixer el seu treball i donar-los suport en noves iniciatives.

La Fundació Rafa Nadal va rebre de Dutch Postcode Lottery 1 milió d'euros que durant els pròxims tres anys servirà per desenvolupar el programa "Integració i esport" que s'està duent a terme amb Aldees Infantils.

El passat mes de febrer, Ana Maria Parera i Claudia Blasi van rebre el xec en l'esdeveniment solidari anual que celebren les loteries. El xec el va entregar Marieke van Schaik, directora general de Dutch Postcode Lottery.

Dutch Postcode Lottery, que va començar a recaptar fons per a associacions benèfiques el 1989, és les empres de loteria benèfica més antiga dels Països Baixos. El cinquanta per cent dels ingressos de venda de la loteria es distribueixen entre més de 80 organitzacions solidàries relacionades amb la protecció del medi ambient, cooperació al desenvolupament i drets humans, entre les quals hi ha algunes de les més conegudes com WWF, Unicef, Amnistia internacional, SOS Children 's Villages o la Fundació Clinton. El 2010, Nationale Postcode Loterij distribuir un total de 270 milions d'euros.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?