Col·labora

El rellotge de Rafa Nadal conquereix la subhasta benèfica Only Watch
23/09/2011
El rellotge de Rafa Nadal conquereix la subhasta benèfica Only Watch

El passat 23 de setembre de 2011 es va celebrar a Mònaco la IV Edició de la subhasta d’alta rellotgeria Only Watch, organitzada per Antiquorum Auctioneers, amb el propòsit de recaptar fons per finançar la investigació de la distròfia muscular de Duchenne.

A l’esdeveniment, impulsat per Luc Pettavino, president de l’Associació Muscular de Mònaco, i presidit per SAS Alberto de Mònaco, van participar les principals cases rellotgeres més prestigioses del món. Aquestes es van encarregar de crear 40 peces avantguardistes i exclusives que es van subhastar entre col·leccionistes i amants dels rellotges, aconseguint la sorprenent xifra de 4.563.000€.

El protagonista del lot de Richard Mille va ser el tourbillon RM 027, el rellotge que llueix Rafa Nadal al canell durant els partits i amb el que va aconseguir el títol a Montecarlo. Una peça molt exclusiva, amb moviment mecànic manual i un pes inferior a 20 grams que va ser adquirida per 510.000€.

Rafa Nadal es va encarregar d’entregar personalment el rellotge a Paul, el fill de Luc Pettavino. Paul, de 15 anys d’edat, lluita dia a dia contra la distròfia muscular de Duchenne, també anomenada distròfia muscular progressiva. Aquesta malaltia, caracteritzada pel ràpid progrés de la degeneració dels músculs i la pèrdua de reflexes, afecta a un de cada 3.500 nens.

A l’actualitat existeixen únicament tractaments de suport per combatre aquesta malaltia, però esperem que amb accions tan elogiables com aquesta, els nens com en Paul puguin sotmetre’s a tractaments mèdics efectius en un futur molt proper.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?