Col·labora

Rafa Nadal participa en el vídeo La Pau és un Dret Humà, de Pau Sense Fronteres
21/09/2011
Rafa Nadal participa en el vídeo La Pau és un Dret Humà, de Pau Sense Fronteres

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional de la Pau, Miguel Bosé i Juanes van presentar el vídeo de la seva Fundació Pau Sense Fronteres titulat La Pau és un Dret Humà a la seu de les Nacions Unides a Ginebra.

Rafa Nadal, va voler afegir-se a la causa impulsada per Miguel Bosé i Juanes i va participar en la gravació del vídeo juntament amb altres artistes i esportistes com Alejandro Sanz, Amaia Montero, Dani Martín, Eva Longoria, Juan Luís Guerra, Pau Gasol, Paulina Rubio i Ricky Martín.

L’objectiu del vídeo, difós en espanyol, anglès i francès, és promoure la necessitat d’una regulació internacional de la pau com a dret humà i conscienciar a la societat mundial de la importància del respecte a tots els drets fonamentals.

Per aconseguir-ho, Pau Sense Fronteres ha penjat el vídeo a la seva web amb el propòsit de recollir signatures de suport. A dia d’avui, ja són més de 11.500 les persones que ja han actuat a favor d’aquest dret humà.

Frame del vídeo La Pau es un Dret Humà
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?