Col·labora

Fi de la 4a edició del Rafa Nadal Tour by Mapfre
26/09/2017
Fi de la 4a edició del Rafa Nadal Tour by Mapfre

El master del Rafa Nadal Tour by Mapfre, circuit juvenil de tennis a benefici de la Fundació Rafa Nadal, va concloure el dissabte 23 de setembre a Mallorca, on es van reunir els tennistes de categories Sub-12 i Sub-14 -masculines i femenines- classificats al llarg dels sis tornejos previs disputats durant l'any. En la trobada van participar un total de 32 joves, que van competir per proclamar-se guanyadors d'aquesta quarta edició.

Per segon any, el master d'aquest circuit de referència a Espanya es va celebrar a les instal·lacions de la Rafa Nadal Academy by Movistar, a Manacor. Rafael Nadal, que en aquesta ocasió no va poder acompanyar als participants degut als seus compromisos professionals, va voler igualment enviar un missatge als jugadors: “M'encantaria acompanyar-vos perquè de l'època que esteu vivint vosaltres ara guardo alguns dels millors records de la meva vida. Aprofiteu, passeu-ho bé i esforçar-vos al màxim”.

Paral·lelament a la competició, durant cada torneig els joves han participat en ‘entrenaments en valors’, amb els quals mitjançant varietat de dinàmiques i activitats s'ofereixen als jugadors eines per fomentar l'esforç, l'esportivitat, el companyerisme i la superació, entre altres valors i actituds.

Durant aquesta quarta edició del circuit s'han registrat 2.580 inscripcions, que s'han traduït en un total d'1.455 participants –ja que un mateix jugador pot haver-se inscrit en més d'un torneig-. Cal destacar també que els tennistes participants han estat de 43 nacionalitats diferents.

Fi de la 4a edició del Rafa Nadal Tour by Mapfre Fi de la 4a edició del Rafa Nadal Tour by Mapfre
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?