Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2017

El coordinador del centre educativo Anantapur visita als alumnes de la Rafa Nadal Academy by Movistar
09/10/2017

El coordinador del projecte Centre Educatiu Anantapur, Xisco Mercadal, ha visitat als estudiants de middle school i high school de la American International School of Mallorca (AISM), col·legi americà de la Rafa Nadal Academy by Movistar, per explicar-los la seva experiència i tasca en aquest projecte que des de la Fundació Rafa Nadal impulsem a la Índia des de l'any 2010.

L'objectiu d'aquesta visita és que els alumnes de l'Acadèmia coneguin de primera mà tots els projectes i accions socials que té la Fundació Rafa Nadal. A través del programa de valors que s'imparteix a l'Acadèmia, els estudiants han d'aportar noves idees i iniciatives per ajudar a millorar la vida dels nens i joves que es beneficien dels projectes que desenvolupa la Fundació. D'aquesta manera, els alumnes estan més implicats en la labor de la Fundació i, alhora, estan treballant valors com a l’esforç, el companyerisme, o la solidaritat; a més de treballar la consciència social.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?