Col·labora

Segona edició de la Jornada Més enllà de l’Esport
10/07/2018
Segona edició de la Jornada Més enllà de l’Esport

El passat 10 de juliol va tenir lloc al Centre Fundació Rafa Nadal, a Palma, la jornada Més enllà de l'Esport, una iniciativa que impulsem juntament amb Telefónica - a través del seu programa Podium-. L'esport olímpic i els seus valors van ser els protagonistes de la jornada, de la mà de quatre esportistes, tres ja olímpics, i una promesa olímpica becada pel programa.

Al voltant de 60 menors socialment desfavorits que participen a l'Escola d'Estiu del Centre Fundació Rafa Nadal, van tenir l'oportunitat de conèixer de primera mà l'experiència de quatre joves esportistes: Mihaela Siobanu (handbol femení i medalla de bronze a Londres 2012), Jennifer Miranda (boxa, 9 vegades campiona d'Espanya i 9ª del món a Corea 2015), Joan Lli (salto longitud, medalla de bronze a Atenes 2004) i Ramón Ruiz (taekwondo, promesa olímpica amb un palmarès prometedor).

Aquesta segona edició de la jornada es va iniciar amb una xerrada entorn dels valors en l'esport i sobre la importància que tenen, en l'esport i en la vida, aspectes com l'esforç, la superació, el companyerisme, la constància, etc. Seguidament, va ser el torn de posar en pràctica tres de les disciplines esportives presents en la jornada: handbol, salt de longitud i taekwondo. Els esportistes de Podium van ser mentors d'excepció, mostrant als nens i nenes del Centre Fundació Rafa Nadal la tècnica i peculiaritats de cadascun dels esports.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?