Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2018

Study and Play: $100.000 en beques per compaginar esport i estudis als Estats Units
18/07/2018
Study and Play: $100.000 en beques per compaginar esport i  estudis als Estats Units

El passat 18 de juliol vam celebrar a Barcelona l'acte de lliurament de les beques Study and Play, juntament amb I-Con Sports. Amb l'objectiu de facilitar la compaginació dels estudis amb la carrera esportiva, des de la Fundació Rafa Nadal hem concedit, aquest any, beques per valor de 102.800 dòlars a 22 joves esportistes espanyols, que tindran l'oportunitat de seguir formant-se –tant acadèmica com esportivament- a universitats d'Estats Units, un dels pocs països en el que es poden combinar tots dos aspectes.

En el marc del programa Study and Play, hem becat en torn a 50 joves de diferents disciplines, durant els 3 anys que portem desenvolupant el projecte.

L'acte de lliurament de beques, que va tenir lloc al Real Club de Tennis Barcelona, va comptar amb la presència dels beneficiaris i les seves famílies, i la participació de Maria Francisca Perelló, Directora de Projectes de la Fundació Rafa Nadal, i Marc Becker, Director d'I-Con Sports, empresa espanyola dedicada a la incorporació d'esportistes a universitats d'Estats Units.

“Per davant teniu una experiència que us marcarà per sempre; una oportunitat que pocs tenen, i que sens dubte us enriquirà i us farà créixer en tots els sentits”, va afirmar Maria Francisca Perelló, dirigint-se als becats.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?