Col·labora

IV Trobada Més que Tenis, per esportistes amb discapacitat intel·lectual
18/09/2018
IV Trobada Més que Tenis, per esportistes amb discapacitat intel·lectual

Del 16 al 18 de setembre s'ha celebrat la IV edició de la trobada Més que Tenis, un esdeveniment bianual promogut per la Fundació Rafa Nadal i Special Olympics Espanya. L'esdeveniment ha comptat amb la participació de 80 esportistes; 65 d'ells tenistes amb discapacitat intel·lectual procedents de tota Espanya. Tots ells s'han donat cita, durant tres dies a les instal·lacions de la Rafa Nadal Academy by Movistar, a Manacor, on ha tingut lloc el lliurament de medalles, amb la presència de Rafael Nadal.

Em sento una privilegiada de poder estar aquí; l'entorn, la gent que coneixes...és tot increïble”, diu l’Elena, una de les participants procedents de Sevilla. Addicionalment als partits entre esportistes Special Olympics, l'esdeveniment ha inclòs la modalitat d'esport unificat, en la qual juguen junts tenistes amb i sense discapacitat amb la finalitat d'afavorir la seva inclusió a la societat i de compartir valors i experiències, fomentant així la seva acceptació, igualtat i socialització.

Aquesta trobada s'emmarca dins del projecte Més que Tenis, que la Fundació Rafa Nadal i Special Olympics Espanya duem a terme conjuntament des de 2010.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?