Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2019

Pilotes de bàsquet per tots els nens i nenes del Centre Fundació Rafa Nadal, gràcies a l'ACB
10/01/2019

El nou any ha començat de manera molt especial al Centre Fundació Rafa Nadal, a Mallorca. Cadascun dels més de 60 nens i nenes que han participat a l'Escola de Nadal han rebut com a regal una pilota de bàsquet, de mà de Henk Norel, jugador del Cafès Candeles Breogán, de Lugo, qui a més ha compartit una jornada a la pista amb els menors del centre.

Aquesta activitat, que es va celebrar el passat 4 de gener, ha estat possible gràcies a l'ACB. “És un plaer que la Fundació Rafa Nadal ens obri les portes d'aquest centre i que puguem venir aquí a transmetre els valors de l'esport en general, i els valors del bàsquet”, explica Ricardo de Diego, Director de Marca de l'ACB.

Veure vídeo

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?