Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2020

L'ATP selecciona a la Fundació Rafa Nadal com a beneficiària del seu programa solidari
09/01/2020

La Fundació Rafa Nadal ha sigut seleccionada com un dels nou beneficiaris de l'ATP Aces For Charity 2020, el programa solidari de l'ATP. L'Associació de Tennistes Professionals destinarà 15.000 euros al projecte NETS, que des de fa prop de 10 anys duem a terme a l'Índia.

Concretament, la donació rebuda s'invertirà a atendre nutricionalment als 250 nens i nenes que atenem a l'escola. Encara que el pilar principal del programa és l'entrenament i pràctica de tennis, el projecte contempla també altres aspectes en torn del desenvolupament del menor, com el reforç d'activitats acadèmiques, la cobertura sanitària bàsica, i un suplement nutricional diari.

Els beneficiaris de les subvencions d'enguany tenen com a objectiu marcar la diferència en la vida de molts a través de la seva contribució en cas de desastres, desenvolupament infantil i educació”, diuen des de l'ATP. A més de la Fundació Rafa Nadal, uns altres dels beneficiaris han sigut Novak Djokovic Foundation, Australian Red Croos i Marin Cilic Foundation, entre altres.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?