Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2020

Els Centres Fundació Rafa Nadal de Palma i València inicien el nou curs, reforçant la seva atenció a menors i famílies vulnerables
06/10/2020

Els Centres Fundació Rafa Nadal han arrencat aquesta setmana el nou curs, obrint les portes a menors en situació de vulnerabilitat; 180 a Mallorca i 50 a València. Davant la crisi provocada per la Covid-19, hem adaptat la nostra labor a les noves necessitats i hem reforçat l'atenció que oferim als nens i joves, i a les seves famílies.

En el centre de València, a les àrees d'atenció ja existents - socioeducativa i esportiva- s'ha sumat una tercera: la psicoterapèutica. Així, des del centre es donarà resposta a les necessitats directament relacionades amb l'àmbit emocional i psicològic dels menors atesos i les seves famílies.

Paral·lelament, en tots dos centres s'ha incrementat el nombre de professionals –educadors, tècnics esportius, psicòlegs i treballadors socials-, amb la voluntat d'atendre un nombre major de beneficiaris, i incidint de manera individualitzada a les diferents àrees.

Aquest reforç de l'activitat ha estat possible gràcies a la recent donació rebuda per part d'Endesa, dirigida a ajudar als menors i famílies la situació de les quals s'ha visito agreujada per la crisi de la Covid-19.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?