Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2020

Rafa Nadal xerra virtualment amb nens i nenes de la fundació en el marc de la campanya #TakeOn20 de Kia Motors
09/12/2020

Rafa Nadal ha dut a terme una trobada virtual amb alguns dels nens i nenes atesos al Centre Fundació Rafa Nadal de Palma, amb qui ha estat xerrant distesament sobre varietat de temes. Es tracta d'una iniciativa promoguda per Kia Motors Corporation, que té a Rafa Nadal com a ambaixador de marca global.

Durant la conversa, el tennista parla entre molts altres temes sobre com va viure el confinament i com van ser els seus entrenaments a casa, a més d'explicar de quina manera va viure a París la seva vintena victòria de Grand Slam, disputat enguany en unes circumstàncies del tot inusuals.

Kia va reunir als nens amb Rafa Nadal com a part de la seva campanya #TakeOn20. La iniciativa, que es va llançar a l'octubre, va impulsar als fans de tot el món a fer costat a Rafa Nadal en la seva vintena victòria de Grand Slam, malgrat no poder viatjar físicament a París per a veure'l jugar. La campanya va donar llum al suport que tots necessitem en aquest any particularment difícil. A través de la Fundació Rafa Nadal, Kia es va comprometre a brindar suport addicional als més necessitats.

Artur Martins, Head of Global Brand & Customer Experience en Kia Motors Corporation, va elogiar els esforços de la Fundació Rafa Nadal i va dir: “Poder fer costat a la Fundació Rafa Nadal ens enorgulleix molt. El treball que duu a terme des de fa 10 anys és increïble i esperem que el nostre suport continuï marcant la diferència”.

Les preguntes i respostes completes amb Rafa Nadal i els nens de la Fundació es poden trobar aquí.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?