Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2021

La Fundació Rafa Nadal va rebre el premi a la Directiva en la gal·la Woman Sport
26/10/2021

Ana María Parera, presidenta de la Fundació Rafa Nadal i María Francisca Perelló, directora de la Fundació Rafa Nadal, han estat guardonades en els I Premis de la Dona en l'Esport Woman Sport.

Ambdues són les responsables, al costat de la resta de l'equip, que la fundació hagi evolucionat fins a convertir-se en un referent en l'ús de l'esport com a vehicle per al desenvolupament personal i social, portant els valors i els aprenentatges inherents a la pràctica esportiva a entorns desfavorits i col·lectius en risc d'exclusió social.

La gala dels I Premis de la Dona en l'Esport Woman Sport es va celebrar a Barcelona, en l'antiga fàbrica Damm. Un esdeveniment de dimensió nacional, retransmès en directe pel programa ‘Teledeporte’ de TVE, pensat, dissenyat, creat i concebut per a donar la visibilitat que mereix la dona en el món de l'esport i en tots els àmbits que engloba.

A més del premi que va rebre la Fundació Rafa Nadal, es va destacar la trajectòria de moltes dones del món de l'esport:

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?