Col·labora

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I LLEVANT EN MARXA S'UNEIXEN PER AJUDAR UCRAÏNA
16/03/2022
LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I LLEVANT EN MARXA S'UNEIXEN PER AJUDAR UCRAÏNA

Ucraïna està passant per uns moments molt complicats amb una situació devastadora per a tot el país. Per això, l'ONG Llevant en Marxa i la Fundació Rafa Nadal s'han unit per arreplegar aliments per a les famílies que més ho necessiten.

L'objectiu és recollir els aliments més demandats per les famílies com a llaunes de conserva pots de cigrons, llenties, mongetes ja bullides o tomàquet fregit. També necessiten llet condensada i en pols menjar per a nadons com ara potets i aliments infantils sempre que estiguin envasats en pots de vidre hermèticament tancats. La infància és un dels col·lectius que més pateix aquesta situació de necessitat per la seva especial condició de vulnerabilitat.

La recollida tindrà lloc del 16 al 28 de març, data en què el comboi sortirà de Mallorca a Catalunya amb vaixell. Des d'allà, i amb ajuda de personal de Manacor, es desplaçarà en camions fins a la frontera d'Ucraïna amb Eslovàquia on serà guardada a un magatzem i lliurada personalment a les famílies ucraïneses per un equip de personal ucraïnès. En tot moment estarem supervisant el repartiment per garantir el correcte lliurament de tots els aliments.

De la mà de la Fundació Rafa Nadal i l'ONG Llevant a Marxa, i amb l'objectiu de sumar-nos a aquesta causa tan important, s'han ubicat dos punts de recollida que estaran operatius fins al 28 de març:

De la mateixa manera, els ingressos íntegres obtinguts de les entrades del Rafa Nadal Museum de la darrera quinzena del mes aniran destinats a la compra d'aliments per a aquesta causa.

La Fundació Rafa Nadal ha fet deu anys treballant amb la ferma convicció que l'esport i l'educació són eines transformadores amb què podem assolir un món millor.

Per endavant, moltes gràcies a tots per la vostra generositat!

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?