Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2022

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL PRESENTA LA SEVA CAMPANYA ESPECIAL DE LA SETMANA DE L'ESPORT AMB LA PARTICIPACIÓ DE LA UNESCO I ELS ESPORTISTES RAFAEL NADAL, TERESA PERALES, ADRIANA CEREZO I JOAQUÍN SÁNCHEZ
01/04/2022

La Fundació Rafa Nadal commemora el Dia de l'Esport pel Desenvolupament i la Pau (6 d'abril) amb la seva campanya especial de la Setmana de l'Esport.

Des de la Fundació Rafa Nadal volem reivindicar l'esport en totes les seves formes i promoure l'activitat física i l'oci saludable entre els beneficiaris dels nostres projectes.

La Setmana de l'Esport es compondrà de cinc visites especials en diferents projectes que la Fundació Rafa Nadal té en marxa. Aquestes visites es podran visualitzar a través d'una landing page especial: www.fundacionrafanadal.org/deporte365/

Per a poder accedir al contingut exclusiu d'aquesta landing, els usuaris han d'emplenar un formulari amb les seves dades personals que els permetrà visualitzar tots els vídeos dia a dia.

#deporte365

Comptem amb la presència de la UNESCO, que presenta el seu programa FIT FOR LIFE, que promou l'esport en favor de la salut, l'educació i la igualtat.

La resta de la setmana rebem la visita d'esportistes professionals com Teresa Perales en el Centre Fundació Rafa Nadal de València, que parla amb els nens i nenes sobre la força de l'actitud per a aconseguir els objectius.

Rafael Nadal visita el Centre Fundació Rafa Nadal de Palma, on conversa amb els menors sobre els valors de l'esport i realitza diferents activitats amb ells.

Adriana Cerezo visita el Centre Fundació Rafa Nadal de Madrid per a conversar amb els nens i nenes sobre el taekwondo, la seva capacitat de compaginar estudis i esport.

Joaquín Sánchez està amb els esportistes amb discapacitat intel·lectual del programa Més Que Tennis d'Andalusia conversant sobre la seva carrera esportiva i practicant tennis en grup.

L'objectiu principal d'aquesta campanya especial és acostar als beneficiaris dels nostres projectes a diferents figures i institucions del món de l'esport per a reivindicar la importància d'aquesta eina per al desenvolupament de les persones. Amb el missatge principal de la campanya “En la Fundació Rafa Nadal, tots els dies són el Dia de l'Esport” volem reivindicar que nosaltres utilitzem aquesta eina els 365 dies de l'any i estem convençuts del seu gran poder.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?