Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2022

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL HA ESTAT GUARDONADA EN ELS PREMIS “TRENCA EL CERCLE” DE L'ALT COMISSIONAT CONTRA LA POBRESA INFANTIL
15/06/2022

L'Alt Comissionat contra la Pobresa Infantil ha impulsat els 'Premis Trenca el Cercle' amb què reconeix la tasca d'organitzacions, empreses i persones que han aconseguit, a través dels seus projectes, canvis substancials en la lluita contra la pobresa infantil a Espanya.

Aquests premis s'han dividit per categories i la Fundació Rafa Nadal ha estat reconeguda com la millor iniciativa de desenvolupament d'estils de vida saludables a la infància.

Dimarts 14 de juny es va celebrar la gala de lliurament de premis al Museu Reina Sofia de Madrid amb la presència d'Ernesto Gasto, Alt Comissionat i José Luis Escrivá, Ministre d'Inclusió, entre altres personalitats del món esportiu i empresarial com Almudena Cid, Marc Tur o Carolina Martínez.

En aquest acte han estat premiats Pau Gasol, la Fundació Inspiring Girls, la Fundació Secretariat Gitano, la Fundació La Caixa, la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​la Fundació Banc Santander, l'Associació Garatge, el Consell Municipal d'Infància i Adolescència de Logronyo i la Comunitària de Serveis a Comunitats SL, a més de la Fundació Rafa Nadal.

Ha estat un esdeveniment impulsat amb l'objectiu de reconèixer socialment iniciatives en la lluita contra la pobresa infantil, identificar les millors pràctiques subratllant l'escala dels projectes i el seu impacte social, ressaltar aquelles innovacions disruptives basades en el coneixement i identificar aquelles persones el compromís de les quals amb la lluita contra la pobresa infantil els situen com a líders i agents del canvi.

L'esdeveniment va ser conduït per Marta Solano, periodista de RTVE, i amenitzat amb actuacions musicals de la talla de Conchita.

En representació de la Fundació Rafa Nadal va acudir a l'acte Fani Ginard, responsable d'aliances estratègiques, que va agrair part de tot l'equip aquest reconeixement honorífic tan important.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?