Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2022

EL CENTRE FUNDACIÓ RAFA NADAL DE VALÈNCIA HA ESTAT PREMIAT A LA II GALA SOLIDARIS MEDITERRANIS
17/06/2022

La Fundació Rafa Nadal ha estat reconeguda a la Gala Solidaris Mediterráneo impulsada per 8TV Mediterráneo, per la seva tasca al Centre Fundació Rafa Nadal de València, situat al barri del Natzaret.

L'acte es va celebrar ahir, 16 de juny, a la Sala Magistral del Palau de les Arts de València, amb la presència de Ximo Puig, president de la Generalitat.

Gala Solidarios

Es tracta d'un acte que pretén reconèixer la tasca de diferents entitats del tercer sector que destaquen per la seva tasca al servei dels col·lectius més desfavorits.

Entre els reconeguts hi ha diferents projectes com Ciutat de l'Esperança, Mares en acció, Mans Unides, Credimonte (Fundació Bancaja) i Fundació Levante UD 100 Anys. A més, ha estat homenatjada Laura García, creadora de 'Vicky's Dream', un projecte d'investigació contra el càncer infantil.

En representació de la Fundació Rafa Nadal, va assistir a recollir el guardó Andrés Raga, director del Centre Fundació Rafa Nadal de València. A més, va estar acompanyat per part de l'equip. Mariano Pillonetto, treballador social, i Ana María Amo, tècnica esportiva del centre, han volgut participar en aquest acte de reconeixement a la seva feina i la dels seus companys.

Gala Solidarios

Durant la seva intervenció, Andrés ha agraït aquesta distinció atorgada per 8TV i ha reivindicat el gran treball en xarxa que es fa al barri de Natzaret entre les diferents institucions i entitats socials de la zona per donar suport a les famílies en situació de vulnerabilitat.

Després de tres cursos de treball al districte, el Centre Fundació Rafa Nadal s'ha consolidat al barri de Natzaret com un recurs valuós per als veïns. La intervenció integral realitzada des de l'àmbit esportiu, educatiu i psicosocial ofereix un gran suport a uns 100 menors i les seves famílies.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?